Nucleaire Titbit 2: Review

Ieder van ons weet hoe ze plezier moeten hebben: iemand vertrekt met zijn gezin naar een picknick in het bos, iemand grijpt een racket en spat alle emoties op het veld, nou ja, en sommige, vooral onverzadigbare persoonlijkheden, spugen opzij Halfwaardetijd 2 of nieuw Onwerkelijk toernooi, Ga naar een computerspelwinkel en koop zoiets als Nucleaire Titbit 2. Zie je, er zijn niet genoeg welsprekende uitdrukkingen uit de ramen van hostels, er zijn niet genoeg mannen/vrouwen die bezig zijn met vulgariteit. IN Lekkernij dit in bulk, en zelfs met een heuvel. Plus alles, omdat we een zoektocht hebben, voegen we een buitengewoon aantal ideeën toe die aan de makers te binnen schieten voor een andere tube van verboden gras, en voila, hebben we een product ontvangen dat zonder twijfel zijn bewonderaars zal vinden. Er zullen echter genoeg tegenstanders zijn.

Als je niet in het eerste deel speelde Lekkernij, Dus … je hebt niets verloren! Maar over het algemeen is het tweede deel een "mooie" voortzetting "in de beste tradities", in het bijzonder, de hele wereld is nu 3D. Aan de ene kant zien de graphics er erg goed uit, gezien het feit dat we te maken hebben met avontuur: goede verlichting, geen slechte animatie voor de hoofdpersoon, op sommige plaatsen aantrekkelijke texturen en modellen. Toegegeven, er zijn zonden op het geweten van kunstenaars en ontwerpers, met name een grote berg afval, parttime hekwerk, ze besloten gemakkelijk en "mooi" te maken met behulp van een gewone vliegtuigwand, die een brachtige huid werd gedragen met liefde met liefde met liefde met liefde met liefde met liefde met liefde met liefde,. Het effect was verbluffend, maar hoeveel ze hebben gered!
Nu terug naar de andere kant van de munt. De auteur van deze lijnen is perplex als zeer getalenteerde ontwikkelaars van VZ.Laboratorium Gamers kunnen nog steeds gamers geven, op zijn zachtst gezegd, tweede -rate? Is het echt onmogelijk om je kracht te laten om iets grandioos, indrukwekkends te creëren en geen verhaal over hoe "FSMS zal komen, ontsnappen nah"?

Doorgaan met het onderwerp van een wereldwijde catastrofe (lees, over de plot) kan ik je niet anders laten kennismaken met de hoofdpersoon, die zelfs "saai is, maar niets borsten". Haar naam is Stasia, zo’n man van Pepsi-generatie: in het oor van Serezhka-granaat, op het hoofd van Iroquois, een aangenaam voor het oog een combinatie van oranje en geel in kleding. In 2010 wordt het kapitaal bedreigd met blauwe gemeenschappen die meisjes tot slaaf maken en programmeren verbieden, inclusief PHP. We moeten dringend uitstappen. Helaas is de game niet gemonteerd in het spel "Bekijk de finale", daarom moeten we meer dan één hebben (en niet twee!) Uren voor confrontaties met Cerberus, Khachik en Hedrab. De Apogee van dit concert is dialogen die doen denken aan de communicatie van onze progressieve jeugd in Arbors met bier. Het is goed dat het "vicieuze woord" niet zo gebruikelijk is, anders zou luisteren naar de eindeloze "piepen" meer dan honderd mensen woedend hebben. We concluderen dat de inscriptie "Kinderen tot 18 Nizya en Blah Blah Blah" geen leugen is, maar pure waarheid.

De basis van gameplay, die had gedacht, is Casino Mr Sloty Netherlands Pixelhantig. Als iemand het niet begreep, ontleed het dan gewoon het verdachte woord in twee: "Pixel" en "Hunt" (Hunt – Hunting). Dit is, weet je, zo’n terugkeer naar het verleden, toen tijdens de constructie van de volgende zoektocht zelfs niemand zich zorgen maakte dat bijna al zijn speeltijd een gamer zou besteden aan het nerveus rijden van een cursor op het scherm, om iets nuttigs te krijgen om weg te nemen. En probeer dan, zoals verwacht, het gevonden ding correct toe te passen. Veel momenten, vanwege de waanvoorstelling van wat er gebeurt, worden genomen door de methode om afval uit de inventaris te selecteren, of, nog beter, door Solyushen te lezen. Trouwens, zelfs de heldin -dame herhaalt dit eindeloos aan ons. Ja, vergeet niet dat je eigen zenuwen moeten worden beschermd, dus ik denk dat het mijn plicht is om je te helpen in de vorm van een andere hint: het is nooit te laat om te verwijderen Nucleaire Titbit 2 Onder de wortel. Hoewel het veel wijzer zal zijn om te weigeren deze grondstoffen te gebruiken.

Ik denk dat ik praat over de aanwezigheid van ontroerende objecten, terraforming en andere geneugten van actie en RT’s. Het is noodzakelijk om in het reine te komen met het feit dat quests altijd op goedkope motoren staan ​​en schijnen met een foto van 6 jaar geleden. Maar het is gemakkelijker om een ​​sfeer te creëren door middel van muziek en spraak dan een deuce in wiskunde. IN "Yat 2»De kwaliteit van de dialogen is zwak, maar ze worden heel goed geuit. De stemmen zijn echt geselecteerd, de teksten worden duidelijk uitgelezen, vandaar dat de aanwezigheid van ondertitels niet nodig is. Muziek voor het spel is geschreven door twee kleine bekende groepen, in elk geval weinig bekend om het grote publiek. Meestal zullen onze oren niettemin allerlei effecten belasten die de wereld simuleren. En alles zou goed zijn en in chocolade, maar alleen de uitverkorenen slagen erin om het geluidsvolume onafhankelijk te vergroten. Je zit vredig, schuurt op het scherm en vanuit de kolom, hoe het water zal maken, of de Gurgle Sod. Je springt onvrijwillig op een stoel, of je gaat grijs.

Op plaatsen, zoals de zon vanwege wolken, een glimp van het talent van kinderen van VZ.Laboratorium. Dus ik wil hen prijzen, hun hand schudden, maar Chu, waar alles weg was? En het lijkt erop dat alles op zijn plaats is, de volgende grap van humor klonk gewoon (trouwens, merkgrappen worden vermeld in grote voordelen; nou ja, liefhebbers van het "toilet" Lekkernij Ik zal het leuk vinden). De moraal van deze review is als volgt: stop met het vrijgeven van de obscene. Kort en duidelijk.

Laatste opmerkingen:

De bewonderaars van ongebruikelijke en onverdiende onherkenbare spellen zijn gewijd aan. Sorry dat ik de citaten tussen de woorden "ongebruikelijk" en "niet -erkende" ben vergeten.

Gameplay: pixelhanting en daaropvolgende scannen een tas voor een geschikte zaak. Door God steeg dit monotone en oude proces over de keel. Je moet zeker iets veranderen.
Graphics: voor Advencura is de foto zeer aanvaardbaar, maar de hacks van de kunstenaars zijn vaak opvallend, daarom is de algemene stemming bederven.
Geluid: goede dialogen, in termen van opnamekwaliteit en stemmen, maar achtergrondmuziek en omgeving lijden.
Lange tijd?: Natuurlijk tegelijk. En zelfs als er helemaal niet genoeg was, maar ik denk dat je midden in het spel een onbeschrijfelijke wens hebt om met de schijf om te gaan – de venter Nucleaire Titbit 2.

Spread the word. Share this post!