Vecht met heavy metal geomatrix
Wreed, brutaal, woest en sexy – dit zijn woorden die kunnen worden gekenmerkt door een Amerikaans tijdschrift met strips voor een volwassen publiek heavy metal. Gemaakt door professionele Franse artiesten, hij veranderde binnenkort in een pakhuis van prachtige, zeer gedefinieerde tekeningen en ongebruikelijke fantasie/wetenschap Fantastische instellingen (de plots zelf gebruikten echter niet dezelfde glorie als de chique tekeningen met half -naakte meisjes op de covers). Daarna zijn de volledige cartoons van heavy metal en heavy metal 2000 al klassiek geworden. Ze trokken de aandacht van het publiek vanwege de sappige visuele serie en de krachtigste in de soundtrack in de soundtrack van de muzikale nummers van beroemde componisten. Toen waren er games. Een van hen heavy metal f.A.K.K.² Op de Quake III: Arena Engine (ik heb het niet gespeeld omdat ik niets anders kan toevoegen dan dit), en de tweede is onze gast vandaag en mijn geliefde tegenstander. Ontmoet, heavy metal gaat naar de ring in rood boksslipje. Deze game werd naar de Masters van hun vak gebracht van Capcom, met behulp van de motor uit de game uit de Game 2000 Spawn: in de hand van de demon (zelfs mechanica bleef in het algemeen precies hetzelfde). En omdat ik Spauna al heb bekeken, is de tijd gekomen voor Heavy Metal: Geomatrix 2001 release. Is dit een serieuze stap voorwaarts voor de motor en mechanica die al bij Spawn betrokken was: in de hand van de demon? Zal de soundtrack van de game met originele volledige lengtes kunnen gelijk maken? Hoe heet de meisjes zijn in dit spel? U leert antwoorden op al deze vragen uit mijn recensie van deze grijns van een gevoel van ontevredenheid en slechte populariteit bij gebruikers van de Dreamcast Console Heavy Metal.
Ik versus heavy metal geomatrix
(Er was een flash https://casinoqbet.net -speler, maar sinds 2020 is Flash niet ondersteund door browsers)
Verhaallijn: In de toekomst heeft de mensheid een enorm koninkrijk van virtual reality gebouwd die bekend staat als Geomatrix, en besloot hij zich te vestigen in deze lange wereld van fantasieën. Maar in de echte wereld smelten polaire ijskappen, waardoor grote overstromingen optreden, die vernietigen. Nu worden gevechten uitgevoerd om de overblijfselen van het land van de planeet Aarde te beheersen, en dit gebeurt allemaal in de virtuele realiteit van geomatrix. Cyberpank met een mengsel van post -aapocalyps, vind niet? Helaas, in tegenstelling tot cartoons met volledige lengte en heavy metal F.A.K.K.² Deze game is niet gebaseerd op een van de beroemde stripplots. Eigenlijk kan het gezegd worden, en er is helemaal geen. De uiteinden van de personages vertellen de speler over alles, zoals de wereld waarin Geomatrix plaatsvindt. Voor vechtkleppen is de afwezigheid van de plot geen fout, maar geen deugd. De instelling bepaalt in dit geval echter meer geschiedenis (iets doet me denken aan Unreal Tournament).
Spelproces: Toen ik schreef dat de mechanica van dit spel bijna hetzelfde is dat tuit had, weet dan dat ik niet loog. Dit is weer een variatie van Capcom op hun eigen gevechten in de stijl van Super Smash Bros. Power Stone genoemd. 3D Arena met volledige bewegingsvrijheid en een grote nadruk op de strijd met tegenstanders met behulp van een vuurwapen. Wapens worden over het hele niveau verspreid en wachtten tot ze niet wachten tot het wordt genomen en gebruikt zoals bedoeld. Van de kou is er hier alleen een zwaard en van extra accessoires Jetpak, die in het spel wordt gebruikt als een variatie van een eikel, maar langer. Zoals gewoonlijk heeft de held een beperkte hoeveelheid tijd (die om een of andere reden niet op het scherm wordt weergegeven) en de vereiste om de tegenstander twee keer te verslaan. Net als in Spaun, echter, het aantal vijanden waarmee je moet vechten in dezelfde arena gelijk aan vier. Maar er zullen geen kleine assistenten en monsters zijn, die de hoofdbaas beschermen, zoals het in een spaun was. Vier vijanden zijn maximaal. Het is interessant om te spelen, en het management in vergelijking met de spaun is veel responsiever en begrijpelijker geworden. In HM: G moet je snelle schokken maken en de vijandelijke kogels ontwijken. Het belangrijkste is de snelheid en het vermogen om de vijand lastig te vallen (maar niet wachten tot hij een fout maakt). En aan het begin van de strijd leggen ze echt vast. Ik zou zelfs zeggen dat er niet zoveel onderwaterstenen van Koi waren in een spaun, maar hij compenseerde het onbalans en onrealistisch beheer van zijn hoge herhalingen.
Hier is de reiglabiness ongelooflijk laag. Wat is er, er is bijna geen. Geen geheimen en nieuwe karakters. Het is genoeg om eenmaal een enkele campagne te voeren en de speler ontvangt alles wat hij wilde uit het spel. Zelfs een fatsoenlijk fatsoenlijk rooster in 12 spelpersonages bewaart de situatie niet echt. Vier teams zijn betrokken bij het spel en elk van hen heeft drie personages van verschillende gewichtscategorie. Het verschil in het aantal levens, snelheid en kracht, maar niet in vaardigheden en wapens. Iemand begint de strijd, met een bazuka met hem, maar tegelijkertijd kan het worden gekozen in de arena, dus wat is het verschil tussen de personages dan? Al het bovenstaande maakt het spel niet slecht of saai, maar berooft persoonlijke kwaliteiten en verandert in zoiets als een supplement voor een spaun met een verbeterde motor, maar het ontbreken van iets echt memorabels.