Breach: Review

We leven in vreselijke tijd, heren. Vanaf nu zijn vernietigde gebouwen opgehouden het voorrecht te zijn van dure projecten zoals Battlefield: Bad Company 2 of Red Faction: Guerrilla. In 2011, zelfs zo’n kleine studio als Atomaire spellen, kan het zich zo veroorloven. Bovendien is ze genoeg voor de brutaliteit om het grondgebied van de multiplayer te betreden, waar, lijkt het erop dat alle niches al druk zijn. Inbreuk Proberen te concurreren met BC 2 en andere reuzen met meerdere gebruikers. Is de nieuwe recruiter succesvol?

Slagveld?

De eerste regel echter echter, Inbreuk passeert zonder een gevecht – grafisch geesteskind Atomisch Absoluut ongekend. Homogene blauwe pap in plaats van sneeuw, vervaagde speciale effecten, slecht op de details van de decoratie – na de oogverblindende glans van het "Bad Company" is er niets om hier niets te krijgen.

Nou, oké, dit zijn alle kleine dingen. Het belangrijkste, zoals u weet, is de gameplay. Het is een vreemd mengsel van Slagveld En Call of Duty met zeldzame afgewisselde tegenaantrike. "Soldaten" zijn verdeeld in twee teams en mompelen elkaar fel met de steun van vuurwapens, geavanceerde dieetluiken en explosieven.

Natuurlijk, vóór het begin van de strijd, worden we aangeboden om een ​​van de vier (niet telling van extra) klassen te kiezen. Toegegeven, het is niet nodig om op excessen te wachten: hier verschilt de machinegeweerder alleen van de machinegeweer. Unieke kenmerken – nul.

De kinderen kunnen de kinderen ten minste op https://zinkra.nl/ de een of andere manier het "pompen" -systeem individualiseren dat we bezienswaardigheden en geluiddempers kopen voor wapens, nuttige apparaten zoals EHBO-kits en, vooral, vaardigheden. Maar het probleem is – alle vaardigheden en "gadgets" -ontwikkelaars gooiden in een gemeenschappelijke ketel. Sluipschutter erin Inbreuk Dezelfde verbeteringen zijn beschikbaar als de gelukkige eigenaar van de M16 of Shotgun (trouwens met een catastrofale scat van kogels). In deze situatie zou het een geweldig idee zijn om ons in staat te stellen onze eigen klassen te maken, maar een set van drie "trunks" voor alle specialisaties is opgelost.

Bovendien ontwikkelen we ons pijnlijk langzaam. Als, bijvoorbeeld, moderne oorlogvoering 2 alleen maar door het feit verrukt dat elk half uur ons iets fris zou geven, dan zou het minstens een uur hard moeten worden gevochten om hun eerste "perk" te kopen, en drie keer meer opdracht om een ​​nieuw "pistool" te ontgrendelen.

Het opvangsysteem op de manier van Tom Clancy’s Rainbow Six: Vegas is de trots van auteurs. Het ding is soms nuttig, maar op de revolutie in het genre, wat je ook kunt zeggen, trekt het niet aan.

Slagveld? Kom op!

Modi in Inbreuk Slechts vijf: een klassieke "command slag" met nieuwigse tijdens of zonder een ronde, een lokale analoog van een "verovering van een vlag" met een bus in de rol van een banner, behoud van belangrijke punten en "konvooi". De eerste vier zijn vrij standaard en hebben geen verklaringen nodig, maar de laatste is behoorlijk nieuwsgierig. Het "konvooi" -doel van het aanvallende team is om de machines met versterkingen te vergezellen naar verschillende controlepunten, indien nodig, het repareren van auto’s en exploderende obstakels;Verdedigers interfereren natuurlijk actief met escort – buitvervoer en onderdrukken tegenstanders met brand. We hebben al iets soortgelijks ontmoet in Team Fortress 2, toen we een trolley duwden met een bom of een kar met een kar op rails.

Misschien is het zo leuk dat de aandacht van de speler waardig is. We hebben meer dan eens verschillende "Defmatci" gezien, en ze werden veel beter gerealiseerd dan in een budgetcreatie Atomaire spellen. "Konvooi" met een stuk kan origineel en zelfs fascinerend worden genoemd. Bovendien is hij het die het potentieel in het algemeen het meest vakkundig gebruikt. Omdat transport niet stilstaat, moeten vechters constant van tactiek veranderen. De auto’s rolden net langs de brug – de vijanden schoten de begeleiding van sluipschutters;De jeeps verdwenen achter de bomen: er is geen behoefte aan een geweer – je moet M60 pakken en een hinderlaag regelen in die.

Welnu, de beruchte geavanceerde fysica verlengt nauwelijks het projectleven. Het probleem is dat het spel ons op geen enkele manier motiveert om te vernietigen. Lokale niveaus waren druk voor technologie (als u geen rekening houdt Inbreuk Niet vinden. Ja, het is soms erg handig om een ​​dunne houten brug te ondermijnen en de vijand een stevige haak te laten maken. U kunt echter een paar weken in de gevechten doorbrengen en helemaal niet leren over het bestaan ​​van natuurkunde. Monolithische bomen en pilaren dragen hieraan bij.

Laden – Bijna een volledige zesde brekmodus. In totaal heb ik er minstens een uur aan besteed. Onvergetelijk.

Het wordt ook triest van lange bijeenkomsten in het menu Server Selection: het vinden van een match met een fatsoenlijke ping hier is een niet -triviale taak. Om de laars gedurende tien minuten vrij te maken en uiteindelijk Ctrl+Alt+Del te gebruiken, is ook het gebruikelijke. Daarna zijn dergelijke kleinigheid als onvoldoende afstemming van de gevoeligheid van de muis en niet de meest responsieve controle, zelfs door Golly te klagen, schande zijn.

Voordelen: Dynamisch en matig vrolijk "konvooi".
Nadelen: Alle andere modi zijn niet goed;sombere en ziekelijke "pompen";Slechte afbeeldingen;Vernietiging is een onbeduidende rol;Technische fouten.

Spread the word. Share this post!